Üdv!
Szeretnénk tudatni a közösséggel a fejlesztési útitervünket
2012-re nézve. Sok visszajelzést és javaslatot kaptunk, hogy hogyan tudnánk
tökéletesíteni a játékot és javítani a technikai hibákat.
Most itt az ideje, hogy bemutassuk a közelgő változásokat:
Magnanite:
Visszahelyezzük a magnát a világba, mint egy kereskedelmi
eszközt! Örömmel jelentjük, hogy a magnanitek visszatérnek.
Lehetséges lesz cserélgetni őket, s hogy izgalmasabbá tegyük a
dolgokat, egy teljesen új szett Magnanite fegyvert is hozzáadunk.
Várható: 2012. júliusában
Engine: Stabilitás és teljesítmény fejlesztések
A városok fejlesztése mellett keményen dolgozunk a kliens
teljesítményének és stabilitásának fejlesztésén is. Jelenleg belsőleg
tesztelünk egy új verziót ami javítja a legtöbb crash-t amelyet néhányan tapasztaltatok és hozzáad egy új testreszabási
lehetőséget amivel kihozhatod a legjobb játékteljesítményt. Új grafikai beállítás az erős számítógéppel rendelkezőknek.
Várható: 2012. júliusában
Warmaster varázs-fa
Szintén dolgozunk új típusú warmaster varázslatokon amely
osztályonként lesz módosítva. (Ez azt jelenti, hogy például csak barbároknak
lesz offensive beacon és csak warlockoknak lesz offensive teleport). Új WM
küldetések és varázslatok osztályokra szabva.
Várható: 2012. augusztusában
Invázió menetének változtatása:
Tartalmazza a megújult sárkány kívánságokat és más dolgokat
egyaránt. Következő hónapban visszahozzuk a 3-oltár-rendszert ami a legjobb
megoldást bizonyítja a warzone-ra nézve.
Várható: 2012. augusztusában
Egyéb dolgok, melyek várhatóan szeptember és december között
lesznek elérhetők:
- Harcrendszer fejlesztése (rugalmasabb)
- Osztályok egyensúlyozása és spell/discipline pontok
egyensúlyozása
- Új kereskedelmi rendszer – Aukciós ház!
- Overall gameplay for all levels and content enhancements
on mid-high level characters! (lvls 40+)
- Ranglista megújulás
- Új területek