12:25 PM 2012. második felére tervezett változások | |
Üdv! Szeretnénk tudatni a közösséggel a fejlesztési útitervünket 2012-re nézve. Sok visszajelzést és javaslatot kaptunk, hogy hogyan tudnánk tökéletesíteni a játékot és javítani a technikai hibákat. Most itt az ideje, hogy bemutassuk a közelgő változásokat: Magnanite: Visszahelyezzük a magnát a világba, mint egy kereskedelmi eszközt! Örömmel jelentjük, hogy a magnanitek visszatérnek. Lehetséges lesz cserélgetni őket, s hogy izgalmasabbá tegyük a dolgokat, egy teljesen új szett Magnanite fegyvert is hozzáadunk. Várható: 2012. júliusában Engine: Stabilitás és teljesítmény fejlesztések A városok fejlesztése mellett keményen dolgozunk a kliens
teljesítményének és stabilitásának fejlesztésén is. Jelenleg belsőleg
tesztelünk egy új verziót ami javítja a legtöbb crash-t amelyet néhányan tapasztaltatok és hozzáad egy új testreszabási
lehetőséget amivel kihozhatod a legjobb játékteljesítményt. Új grafikai beállítás az erős számítógéppel rendelkezőknek. Warmaster varázs-fa Szintén dolgozunk új típusú warmaster varázslatokon amely osztályonként lesz módosítva. (Ez azt jelenti, hogy például csak barbároknak lesz offensive beacon és csak warlockoknak lesz offensive teleport). Új WM küldetések és varázslatok osztályokra szabva. Várható: 2012. augusztusában Invázió menetének változtatása: Tartalmazza a megújult sárkány kívánságokat és más dolgokat egyaránt. Következő hónapban visszahozzuk a 3-oltár-rendszert ami a legjobb megoldást bizonyítja a warzone-ra nézve. Várható: 2012. augusztusában Egyéb dolgok, melyek várhatóan szeptember és december között lesznek elérhetők: - Harcrendszer fejlesztése (rugalmasabb) - Osztályok egyensúlyozása és spell/discipline pontok egyensúlyozása - Új kereskedelmi rendszer – Aukciós ház! - Overall gameplay for all levels and content enhancements on mid-high level characters! (lvls 40+) - Ranglista megújulás - Új területek | |
|
Összes hozzászólás: 0 | |